
Vibe coding + znalosti marketingu = základ Hack Your Weekendu
Osobně věřím nejenom v to, že se během víkendu naučíme všichni obrovské množství nových věcí. Ale i v to, že zasadíme semínko alespoň jedné firmy, o které v budoucnu ještě hodně uslyšíme.
Důvod č. 1: Bude to trochu marketérský hackathon
Ve světě se odehrává velké množství hackathonů a všemožných startupových iniciativ. Zdá se mi ale, že často zastupují jenom jednu určitou skupinu lidí. Bývají příliš technologicky orientované nebo čistě plné startup founderů. To znamená až příliš velký fokus na produkt a jeho technologie.
Dlouhodobě mi připadá zajímavé, jak málo opravdových marketérů potkávám ve startupovém světě.
Můj hackathon bude jiný v tom, že dobrá půlka účastníků budou právě marketéři. Lidé kolem mých projektů, k jejichž vzdělávání se snažím dlouhodobě přispívat:
- Absolventi Digisemestru
- pravidelní účastníci Marketing Festivalů
- lidé co se zapojili do Hack Your Way
- účastníci našich Hack Your Mornings
Myslím si, že mají obrovský potenciál tvořit budoucí ekonomiku. Dost často mají byznysový přesah, ale hlavně mají detailní znalosti principů marketingu. A taky chuť měnit věci kolem sebe. To mi zní jako dost dobré ingredience.
A právě marketing je z mého pohledu hlavní determinant, který rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu záměru. Možná v kombinaci s urputností osoby podnikatele.
Věřím, že se to odrazí na kvalitě podnikatelských záměrů, které se nám na víkend přihlásí. I potom na samotné realizaci, kdy nebude majoritní fokus na technickou realizaci, ale primárně na to, vytvořit produkt, po kterém bude poptávka a bude pro zákazníky atraktivní a srozumitelný.
Důvod č. 2: Vibe coding
Tohle bude jeden z prvních vibe coding hackathonů v ČR.
Vývoj přes AI znamená obrovskou disrupci trhu. Umožňuje právě o něco méně technickým profesím prototypovat a testovat nové služby či produkty prakticky během minut. A během hodin je dostat do veřejného beta testu nebo MVP. Přesně to budeme učit a k tomu budeme týmy vést společně s našimi mentory.
A právě kombinace seniorních lidí v oblasti vývoje přes AI a seniornějších marketérů mi dává docela velkou šanci, že v Brně mezi 19. a 21. září vzniknou velké věci.